Kuidas tellida?

Tere tulemast, Europagar e-poodi!

Europagari e-poest saab tellida torte ja kringleid ning teisi pagari- ja kondiitritooteid. Toodete pildid on illustreerivad ning eritellimustortidele rakenduvad erinevad müügitingimused. Kõiki torte ja kringleid saab tellida lisaks e-poele ka e-maili teel info@europagar.ee või telefoni kaudu 6 522 366.

 

1. Kuhu saadetised viime:

Kõiki e-poes olevaid tooteid saab tellida Europagar (Trummi 16b, Tallinn 12617).

2. Tellimine e-poe kaudu:

1) Minge sobivasse tootekategooriasse või kasutage otsingut toodete leidmiseks. Valige toode, mida soovite osta. Klikkides pildile avaneb suurem pilt ja kirjeldus. Kui soovite kauba lisada ostukorvi, klikkige lingile “Lisa korvi”. Kui tootel on veel enne ostukorvi lisamist vaja valikuid täpsustada näete nuppu “täpsusta valikud”, mis viib teid toote lehele, et enne ostukorvi lisamist saaksite oma valikud teha. Oma ostukorvi sisu saate vaadata klikkides lingile “Mine ostukorvi”.
2) Ostukorvis kontrollige, kas kõik teie soovitud tooted on nimekirjas. Vajutage lingile “Vormista tellimus”.
3) Olge tellimuse vormistamisel tähelepanelik, sest meile edastatava info täpsusest ja õigsusest sõltub Teie poolt ostetud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.
4) Klikkides lingil “Kinnita tellimus” näete uuesti sisu, et saaksite vajadusel teha muudatusi.
5) Makse sooritamiseks valige endale sobivaim pangalink (Swedbank, SEB, Nordea, LHV või Danske) ja kui olete makse sooritanud, vajutage kindlasti nuppu “TAGASI KAUPMEHE JUURDE” – see annab meile teada, et olete makse sooritanud ja teie tellimus läheb töösse.

Olles teie tellimused kätte saanud, saadame kinnituse teie e-posti aadressile. Kui ilmneb vajadus millegi täpsustamiseks, võetakse teiega ühendust telefoni või e-posti teel.
Kui juhtub, et meil ei ole parasjagu olemas teie soovitud toodet ja me ei jõua seda enam ka valmistada, teavitame teid sellest enne saadetise teele panemist. Kindlasti leiame teile sobiva asendustoote. Kui meie pakkumine ei sobi, on teil võimalus tellimus tühistada, vt tellimuse tühistamine.

3. Tellimuse täitmise tähtajad:

Kui soovite tooteid järgmiseks päevaks, siis peab tellimus olema tehtud enne kella 13.00. Eritellimustortidel on ettetellimisaeg 3 ööpäeva.

4. Tellimuse maksumus:

Toodete maksumus on välja toodud ostukorvis.

Maksmiseks tuleb sooritada ost e-poest ja maksta pangalingi kaudu.

5. Tellimine telefoni teel:

Helistage tellimisnumbril 6 522 366, tellimuse vastuvõtjale võite edastada kodulehel näidatud tootekoodi, kirjelduse või kirjeldada ise, millist toodet soovite.

6. Tellimine e-maili teel:

Esitage oma tellimus aadressile info@europagar.ee. Kui tellimus on vastu võetud, saadetakse teile tellimuse kinnitus e-maili teel koos arvega tagasi. Seejärel saate antud summa maksta ülekandega Europagar kontole. Tellimus võetakse töösse pärast ülekande laekumist.

7. Tellimuse tühistamine:

Kliendil on õigus oma tellimus tühistada ja 5 tööpäeva jooksul raha tagasi saada. Tellimust saab tühistada ainult tööpäeviti ja mitte hiljem kui eelneval päeval kell 12.00, helistades Europagar tel. 6 522 366. Eritellimuste puhul saab tellimust tühistada mitte hiljem kui kaks päeva enne kätteandmise päeva. Hiljem laekunud tellimuse tühistamise avaldused ei kuulu rahuldamisele.

8. Turvalisus:

Kliendiinfo on rangelt konfidentsiaalne ja ei kuulu avalikustamiseks kolmandatele osapooltele.